[ad_1]

اگر شما جسارت به صنعت مهمان نوازی شما را به حساب عوامل خاصی است که می توانید افزایش شانس خود را از موفقیت است. چهار جمله ساده و در عین حال مهم چیزهایی است که شما همیشه باید به یاد داشته باشید عبارتند از: –

  • هوشمند خود را با امور مالی: همانطور که با هر کسب و کار دیگر دقیق شما را با امور مالی, بیشتر احتمال دارد شما را به طعم موفقیت در صنعت مهمان نوازی. و این شروع می شود حق را از سرمایه گذاری خود را. آیا تمام سرمایه گذاری خود را از خود بودجه است. به جای استفاده از یک ترکیب سالم از سرمایه وام و دیگر گزینه های تامین مالی. به عنوان مثال برای دستیابی به تمام تجهیزات شما می توانید انتخاب کردن برای مهمان نوازی اجاره تجهیزات از مشهور شرکت های لیزینگ. این اجازه خواهد داد که شما را به تغییر تجهیزات هر زمان که شما می خواهید تنها با لغو اجاره نامه و اجاره نامه های جدید در تجهیزات جدید. به این ترتیب از هدر رفتن سرمایه در خرید این تجهیزات باعث می شود بیش از حد کوچک ، در راه همان, بسیار مراقب باشید با هزینه های خود را. قطع هر گونه هزینه که شما احساس می کنید غیر ضروری است. اما به یاد داشته باشید برای اعمال اختیار در اینجا و انجام تحقیقات کامل به اطمینان حاصل شود که هزینه شما در حال قطع کردن واقعا غیر مولد.
  • توسعه روابط تجاری قوی: ایجاد روابط سودمند با دیگر کسب و کار و توسعه شبکه خود را. اما به یاد داشته باشید که این ترتیبات باید متقابلا سودمند است. دیگری کسانی که روابط کسب و کار نمی خواهد آخرین طولانی است. برای مثال شما می توانید با تماس با فروشگاه های محلی و ترتیب آنها را به توزیع 10% تخفیف در رستوران خود را کوپن هنگامی که مشتریان خرید هر چیزی از فروشگاه خود را. در این مورد هم شما و هم صاحب فروشگاه بهره مند شوند در برخی از راه. این نوع از بازاریابی و روابط کسب و کار به مراتب مردها به گذشته از هر معامله است که در آن تنها شما را تا پایان بهره.
  • همیشه آماده برای موارد اضطراری: وقایع ناگوار اتفاق می افتد در هر زمان. و در کسب و کار مهمان نوازی اگر شما قادر به تحمل چنین اتفاقاتی را با حداقل آسیب شما نه تنها خطر ابتلا به درد و رنج از دست دادن اما حتی ممکن است مجبور به تعطیل کردن عملیات خود را. برای مثال اگر یک آتش سوزی در رستوران خود را, سپس شما باید اطمینان حاصل شود که همه مشتریان به درستی نجات از محل. برای این کار شما باید از قبل گرفته شده و اقدامات احتیاطی در برابر خطرات آتش سوزی, آماده استراتژیک نقاط خروج در تمام مکان های مهم. این اطمینان حاصل شود که مردم می توانند به سرعت از محل بدون هیچ گونه عجله دیوانه. نه پیش بینی چنین خطرات بالقوه می تواند در نهایت هزینه شما از صمیم قلب هم از نظر مالی و از نظر شهرت.
  • استخدام لذت بخش ترین ارتباط با مشتری کارکنان: همیشه استخدام لذت بخش ترین فرد برای رسیدگی به مشتریان است. بیشتر آنها قادر به ایجاد مشتری احساس راحت و خوشحال تر کسب و کار شما رشد خواهد کرد. به عنوان ساده به عنوان آن است. به عنوان مثل اگر شما مجبور به پرداخت حقوق و دستمزد بالاتر برای گرفتن حق فرد برای این کار دریغ نکنید به آن را انجام دهد.

اگر شما در حفظ و بالا در ذهن آن است که آیا گرفتن مهمان نوازی تجهیزات توسط اجاره نامه پیش بینی شرایط اضطراری و یا هر چیز دیگه که شما مطمئنا طعم موفقیت های بیشتر در این صنعت است.

[ad_2]

Leave a Comment