اگر با کاهش وزن دست و پنجه نرم می کنید ، می دانید که این چیزهای کوچک است که اضافه می شوند – “کمی بیشتر” در بوفه شام ​​، احساس “کمی بیش از حد محکم” لباس شما. اما اگر شما نیز در مورد کارهایی که می توانستید هر روز برای افزایش موفقیت در کاهش وزن خود بدانید ، بدانید؟ آن ها اینجا هستند.

10 قدم برای کاهش وزن

1. میان وعده های خود را تغییر دهید. “اول از همه ، تماشای تنقلات بی ذهن” ، می گوید: امیلی بانز ، RD ، متخصص تغذیه بالینی در مرکز پزشکی هوستون شمال غربی هوستون ، تگزاس. “[این کالری ها] واقعاً اضافه می شوند.” به جای چریدن چغندرهای پخته شده در اتاق استراحت ، برنامه ای برای میان وعده های سالم تهیه کنید که کمی چربی ، پروتئین و خرد شده را با هم ترکیب کند ، مانند برش های سیب آغشته به کره بادام زمینی. اگر در حال شمارش کالری هستید ، انجام ریاضی ممکن است کمک کند: پوند معادل 3500 کالری است ، بنابراین اگر بتوانید 100 کالری را از روز خود برش دهید ، در مدت زمان بیش از یک ماه یک پوند از دست خواهید داد.

2. چاشنی ها و قندهای پر کالری را برش دهید. بانس می گوید: “به جای این که قهوه را با شکر قهوه کنید ، اسپلندا را امتحان کنید.” به همین ترتیب ، خردل را به جای مایونز روی خردل یا ساندویچ خود امتحان کنید و سفارش سس سالاد خود را در کنار آن قرار دهید تا بتوانید مقداری که می خورید را کنترل کنید.

3. باف آن. بانس می گوید: “تمرین مهم است.” افرادی که حداقل 150 دقیقه فعالیت در هفته را مدیریت می کنند با کاهش وزن موفق تر هستند. به جای آسانسور از پله ها بروید یا از مقصد خود کمی دورتر پارک کنید تا مجبور شوید پیاده روی کنید. این باعث می شود ورزش اضافی – و کالری بیشتری بسوزانید.

4- وسوسه را پیش بینی کنید. اگر می دانید که نمی توانید در برابر قورباغه های تازه پخته شده مقاومت کنید ، مخلوطی را در انبار خود نگه ندارید. همچنین ، اگر می خواهید با دوستان و خانواده به جایی بروید و بدانید که شما سخت خود را کنترل خواهید کرد ، قبل از رسیدن به آنجا در مورد آنچه می خورید تصمیم بگیرید – و به آن بچسبید.

5- روش بشقاب سبزیجات را امتحان کنید. بانز برای راهنمایی در انتخاب مواد غذایی و اندازه آن از بشقاب خود توصیه می کند. نیمی از صفحه باید از سبزیجات باشد. طرف دیگر را می توان بین کربوهیدرات های پروتئین و نشاسته تقسیم کرد. Banes می گوید ، اگر تصمیم دارید یک بشقاب دوم تهیه کنید ، بهتر است همه سبزیجات باشد. افرادی که روزانه پنج وعده بیشتر میوه و سبزیجات می خورند با کاهش وزن موفق تر هستند.

6. از غذای سریع پرش کنید. مطالعه 1713 بزرگسالانی که با کاهش وزن موفق بوده اند نشان داد افرادی که در رستوران های فست فود کمتر از دو بار در هفته غذا می خورند با کاهش وزن خود موفقیت بیشتری دارند. بانس می گوید: “اگر غذاهای تند می خورید ، آن را زیاد نکنید.” رژیم لاغری

7. کالری که می نوشید محدود کنید. در حالی که بیشتر مردم درک می کنند که نوشابه های قندی کالری اضافه می کنند ، Banes هنگام برداشت چای شیرین و آبمیوه ، تصور غلطی را می بیند. چای شیرین نسبت به نوشابه کالری کمتری ندارد و بهتر است میوه را از نوشیدن آب میل کنید ، به توصیه Banes.

8- پاسخگو باشید. این که آیا شما با داشتن یک رژیم غذایی ، گروه پشتیبانی ، یا یک دفتر خاطرات غذایی همراه هستید ، پیگیری گزینه های غذایی روزانه شما فقط چند دقیقه طول می کشد ، اما می تواند موفقیت در کاهش وزن شما را دو چندان کند.

9. بخش های کوچکتر را سفارش دهید. داده ها حاکی از آن است که افرادی که بخش های کمتری را سفارش می دهند یا در رستوران ها یک بشقاب مشترک دارند ، با کاهش وزن موفق تر هستند. بانز توصیه می کند که قسمت ناهار ، اشتها آور یا وعده غذایی بچه ها را سفارش دهید – یا نیمی از وعده غذایی خود را قبل از شروع غذا میل کنید.

10. موفقیت خود را تصدیق کنید. افرادی که معتقدند با کاهش وزن می توانند موفق شوند ، در حقیقت با موفقیت بیشتری از دست می دهند. چگونه این اعتماد به نفس را به دست می آورید؟ وقتی انتخاب سالم می کنید و به اهداف کوتاه مدت خود می رسید ، لحظه ای در هنگام پشت کردن به خود تکیه دهید.

این تغییرات کوچک ، که همه به راحتی قابل انجام هستند ، به سرعت به مقدار بیشتری پوند از دست رفته در طول زمان اضافه می کنند.

Leave a Comment