[ad_1]

IKEA's تاریخ می رود بیش از 60 سال است. تاسیس پدر, IKEA, Ingvar Kamprad است به ارزش $ 78.1 میلیارد دلار امروز است. حتی اگر او بسیار غنی it's شایعه که او هنوز اقدام به خرید دست دوم لباس که ممکن است درست همانطور که او بزرگ شده در فقر. او's توسعه یک راه برای نمایش و ویترین محصولات را که بهتر است مصرف کننده تجربه. IKEA گزارش یک روش برای فروش محصولات خود خدمات و محصولات در یک راه است که مصرف کننده ارائه می دهد یک تجربه بزرگ است و این یک روش است که کسب و کارهای دیگر باید پیاده سازی با ترکیب این در خرید و فروش خود را برنامه. صاحبان کسب و کار را افزایش می دهد درآمد خود را اگر آنها به دنبال این راهنمایی. درآمد اضافی تولید شده است که ناشی از “فشار جانبی با درآمد اضافی تولید شده” را به عنوان از آن باز می شود فرصت های بیشتری برای رشد. Wal-Mart و هدف فروشگاه نمونه هایی از این استراتژی را در “فشار جانبی” ROI برای شرکت. در مواد غذایی خود را از بازار مواد غذایی آنها خود را به فروش نام تجاری-نام مواد غذایی.

چگونه IKEA ایجاد یک منحصر به فرد مصرف کننده را تجربه کنید ؟

تنوع کلیدی است برای آینده هر کسب و کار است. افزایش سودآوری شرکت است که بخشی از هر کسب و کار' آینده. به عبارت دیگر سودآوری است در تنوع کسب و کار. در مورد IKEA بسیاری از مردم رفتن به فروشگاه خود را به خوردن. حداقل 30 درصد از مصرف کنندگان که به یک IKEA فروشگاه وجود دارد برای تجربه غذا خوردن به عنوان چیزی است که به خوبی متناسب با, خرید. زمانی که برای خرید لوازم خانگی و یا پایه محصولات صفحه اصلی, گرفتن معافیت در انبار بزرگ خوب است برای ما استقامت روحی و جسمی. همچنین کمک می کند تا شما را به تجربه با استفاده از نام تجاری جدید براق یخچال و یا اتاق خواب مجموعه شما خرید خواهد شد به زودی در حالی که گرفتن توجه داشته باشید از برخی از موارد دیگر در فروشگاه.

این تفکری است که در پشت همین دلیل برای خرید خانه, مبلمان و ناهار خوری خارج شد, ترکیب ایده فروشگاه. و آن را تایید توسط واکنش های مثبت از 650 میلیون نفر در 48 کشور جهان چند سال پیش. در واقع این مفهوم الهام گرفته از “پاپ” رستوران در اروپا; از جمله لندن, پاریس و اسلو. این روند در تجهیز خانه (persian) مغازه ها منحصر به فرد و فوق العاده تجربه مصرف کننده برای هر کسی که مایل به خرید و خوردن در همان محل.

در ابتدا این نوع از تجربه خرید موثر ثابت شده زمانی که آن را شروع در سوئد که در آن صاحب فروشگاه در اصل خود را آغاز کرد خانه و لوازم خانگی فروشگاه مبلمان. هنگامی که شما ترکیب برای خرید مبلمان خانگی و لوازم و خوردن مواد غذایی خانه ساخته شده شما در رسیدن به این IKEA تجربه. IKEA شامل سوئدی غذا برای مشتریان خود به همراه لذت بردن از با تجربه خرید خود را. این منو شامل سیب زمینی با مرغ و سس خامه. این همچنین شامل جم (لنجنبري) برای کسانی که دوست دارند شیرینی به عنوان دسر برای مشتریان.

چگونه IKEA ویترین محصولات خود را ؟

IKEA ویترین محصولات خود را در یک راه استراتژیک. IKEA شرکت می پردازد توجه به کنترل قیمت و جزئیات محصول صفحه نمایش را از طریق سال. این است چگونه IKEA ویترین محصولات خود را با استفاده از آنها موفق پوسته است که کلید موفقیت شرکت.

IKEA فروشگاه رنگ سوئد's ملی رنگ: آبی و زرد. آنها همچنین باید چند ویندوز. هر فروشگاه ویترین محصولات خود را در یک ضد جهت عقربه های ساعت طرح است که آنچه میلیارد دلار شرکت تماس “طولانی, راه های طبیعی” طراحی شده است که منجر به مصرف کنندگان از طریق به طوری که آنها تمام فروشگاه. همه IKEA مدیران ویترین محصولات خود را با توجه به این طرح است.

زمانی که مصرف کنندگان راه رفتن را از طریق یک فروشگاه IKEA آنها از طریق نمایشگاه مبلمان ، منطقه بعدی چرخ دستی های خرید برای اقلام کوچک قبل از اینکه راه رفتن را از طریق باز کردن قفسه “در بازار هال.” پس از آن وجود دارد's انبار مبلمان است که یک نمایشگاه از بسته بندی مبلمان در جعبه یا “تخت بسته” فرمت. به عبارت دیگر مشتریان آسان “خود-خدمت” به فروشگاه محل. مشتریان می توانند برای دریافت محصولات در سایت و پرداخت در ثبت نام بسیار شبیه به صفحه اصلی انبار و لاو's تا به امروز انجام می شود. بیشتر “برای فروش در تخفیف” آیتم ها در پشت و یا پایان این ضد جهت عقربه های ساعت طرح. این شامل آسیب دیده و یا بازگشت کالا و سابق نمایش موارد است که در حال حاضر برای فروش.

چرا IKEA مکان های قیمت پایین محصولات در هر گوشه?

زمانی که مردم به نوبه خود گوشه ها در فروشگاه های مواد غذایی و یا بازار به طور معمول آنها را به بالا و پایین در کسانی که در گوشه و به طور معمول متوقف شود. از آنجا که اکثر خریداران باید سبد, آنها تمایل به ترک کسانی که سبد وجود دارد در آن گوشه یا “نقاط داغ است.” دست مشتری می تواند راه رفتن را از طریق یک راهرو مواد غذایی بدون سبدهای خود را از آنجا که آنها می توانید آنها را در انتهای راهرو آن را به عنوان بخشی از سیستم. آن's محوری این گوشه که ایده آل برای کم قیمت محصولات. قبل از آنها از طریق مواد غذایی در کل خط, مشتریان, توقف و صرف زمان بیشتری را در این نقاط داغ از هر جای دیگری است.

چرا IKEA گاهی اوقات به فروش می رساند و رویاهای نیست ،

فروش یک رویا است که اساسا فروش ایده چگونه به بازار محصولات خود را. هنگامی که شما انجام این کار و به دنبال از طریق هر چیز دیگری را به محل سقوط. آن's درست می گویند که IKEA, کند, گاهی, فروش یک رویا است. به دنبال آن از دیدگاه دیگری نمایش رویای آشپزخانه و یا رویایی اتاق نشیمن یا اتاق خواب است اجرای IKEA روش در نمایشگاه خود را. پس از خرید مبلمان خانه, it's مصرف کننده است که برای قرار دادن محصول با هم در خانه با خود مجلس است.

چرا't برخی از محصولات در دسترس است اما نمایش داده خواهد شد نمایش گذاشتن محصولات در سایت ؟

در واقع it's آموزش نمایش محصولات و نمایش اتاق ها که منحصر به فرد هستند و اجازه می دهد که “رویا” به حقیقت می پیوندند برای IKEA مشتریان. اگر محصول است't موجود در انبار یا فروشگاه و سپس رفتن آنلاین روش you'd باید برای رفتن به. سفارش دریافت خواهد شد حمل از سوئد's اصلی انبار به مشتری's یا آدرس آستان که در آن همه چیز باید به مونتاژ توسط مشتری. رویایی است این طرح به قرار دادن مبلمان خانه با هم. تکمیل طراحی برای مصرف کننده و اگر نیاز بود به کمک کارشناسان با ویدئوها و ابزار لازم برای انجام این کار.

چرا IKEA فروش همان محصول است اما با طیف وسیعی از قیمت گذاری (اینترنت اکسپلورر ناهار خوری, اتاق خواب و اتاق نشیمن …)?

هنگامی که وجود دارد,'s یک محصول برای فروش مانند یک میز ناهار خوری به نمایش زیبایی در نزدیکی نمایش داده آشپزخانه طیف وسیعی از قیمت گذاری نیز وجود دارد. که's خوب برای مشتری به دلیل آنچه که مطلوب است را می توان مطلوب برای شخص دیگری. آن's یک موفقیت خیره کننده. برخی از مصرف کنندگان ممکن است فقط می خواهید اجاق گاز, اما نه محصولات در داخل و اطراف کل صفحه نمایش از دیگر محصولات است. بنابراین قرار دادن محصولات با طیف وسیعی از قیمت گذاری مشترک در فروشگاه IKEA. در نتیجه مشتری را پیدا خواهد کرد چیزی است که برای خرید در میان کل صفحه نمایش و یا ویترین, کالا, حتی اگر آن را's تنها یک مورد است. قیمت در محدوده زمانی رخ می دهد که شما don't خرید 2 برای $ 1.00 اما فقط می خواهید بنابراین شما'خواهید به پرداخت.59 سنت. بنابراین شما پرداخت کمی بیشتر اگر شما don't خرید دو از یک مورد. همچنین این قیمت گذاری فله روش شایع است که در بازارهای بزرگ مانند Sam's Club در گذشته انجام داده است.

چرا IKEA مکان unsalable موارد بعدی به موارد ؟

اگر شما یک آیتم گرم و سپس آیتم های اطراف آن را به طور عمده به صورت “به نظر می رسد.” هنگامی که شما ببینید که مواردی وجود دارد که با بزرگ دولت تنظیم می مانند اما این ظروف در آنها aren't برای فروش و سپس آن's فقط یکی دیگر از راه نمایشگاه با موفقیت. هدف این است که برای شما به راحتی تصور کنید غذاهای خود را در آن IKEA کابینت به جای ایشان.

در نهایت زمانی که موسس آغاز کرد این شرکت او احتمالا هرگز فکر آن را رشد و کمک به بسیاری از کسب و کار هنگامی که آنها به دنبال خود منجر شود.

[ad_2]

Leave a Comment