به همین دلیل در این مقاله می خواهیم شما را با اصول طراحی ویترین مغازه موبایل و دکوراسیون داخلی آن آشنا کنیم. به علاوه از آنجا که تلفن های همراه دستگاه های نسبتا کوچکی هستند اگر در طراحی فروشگاه و ویترین مغازه موبایل فروشی اصول طراحی را رعایت نکنید فضای به هم ریخته و شلوغی خواهید داشت که مشتری ها را سر در گم می کند. به همین دلیل در انتخاب رنگ بهتر است نیم نگاهی به هم صنفان خود داشته باشید و درکنار آن رنگی را انتخاب کنید که بازتابی از موقعیت و اهداف شخصی شما است. رنگ هم یکی دیگر از عناصر قدرتمندی است که در طراحی فضای داخلی فروشگاه و ویترین مغازه موبایل فروشی در دسترس شما است. مالک یک فروشگاه یا مغازه طلا و جواهر فروشی همیشه سعی می کند بهترین مدل ها و چشم گیرترین مدل ها در مغازه خود داشته باشد تا مشتریان را به سمت خود جلب کند اما دکوراسیون مغازه جواهر فروشی هم باید همانند محصولات داخل ویترین مغازه مثل جواهر بدرخشد تا نهایت تاثیر گذاری را در جلب مشتریان به داخل مغازه ایجاد کند. چون اگر از رنگ های متعدد استفاده کنید در نهایت مشتری ها پیام شما را دریافت نمی کنند.

از اهمیت مانکن های بچه گانه در این فروشگاه غافل نشوید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. از این رو توجه به این دیوار در طراحی دکوراسیون مغازه بسیار حائز اهمیت می باشد. در حقیقت حدود ۹۰ درصد از افراد به محض ورود به فضای داخلی مغازه به طور ناخودآگاه جذب قفسه ها و محصولات چیده شده در دیوار سمت راست آن مغازه خواهند شد. در طراحی فروشگاه و ویترین مغازه موبایل فروشی حتما بخش لوازم جانبی را از بخش گوشی های موبایل مجزا کنید. به این ترتیب به نیاز مشتری هایی هم که تنها قصد خرید لوازم جانبی دارند، توجه کرده اید. دراین قسمت طراحی دکوراسیون داخلی مغازه موبایل و لوازم جانبی با برند “های” را مشاهده دکوراسیون داخلی مغازه تزئینات اتومبیل می کنید. در این قسمت مشتری ها می توانند علاوه بر مشاهده جدیدترین مدل های گوشی موبایل با آن ها کار کنند و از نزدیک با محیط و قابلیت های آن آشنا بشوند. توجه داشته باشید که نورپردازی مناسب میتواند بخش اعظمی از کار شما را پوشش دهد. به طور خلاصه هیچ خانمی دوست ندارد یک مغازه لباس فروشی که هم کوچک است هم شلوغ و درهم است خرید پوشاک کند!

در واقع مشتری هایی که به دنیای فناوری موبایل و گوشی های هوشمند علاقه مند هستند معمولا به جذابیت های بصری و به روز بودن فروشگاه هم توجه ویژه ای دارند. ما در ایرانادکور برای شما چه می کنیم ؟ چرا که ایده های تازه ای که به ذهن شما می رسد بیانگر هویت و شخصیت شما است و پیاده کردن آن می تواند دکوراسیون فروشگاه شما را متفاوت تر و منحصر به فرد نشان دهد. البته بعضی از فروشنده ها ماکت گوشی را در اختیار مشتری قرار می دهند در حالی که استفاده از گوشی به جای ماکت برای آن ها لذت بخش تر است و اعتماد آن ها را خیلی بیشتر جلب می کند. به همین دلیل شما به عنوان یک فروشنده باید به دیدگاه مخاطبین خود و راحتی آن ها احترام بگذارید و فضایی را طراحی کنید که با تسهیل روند خرید روی پیشرفت کسب و کار شما و رضایت مشتری ها تأثیر مثبتی بگذارد. بنابراین نه تنها باید سعی کنید با توجه به طراحی داخلی مغازه موبایل رنگی را به کار ببرید، بلکه باید انواع توناژ آن رنگ را نیز انتخاب کنید.

شغل هایی که سر کار فروشندگان و صاحبان آن ها، به نوعی با کودکان و پدر و مادر آن ها می باشد، می بایست در فروشگاه های خود از دکوراسیون و فضای داخلی فانتزی با رنگ های جذاب و جلب توجه کننده استفاده کنند. البته چنین ویترینهایی برای مغازههای بزرگ مناسب است و مغازههای کوچک نمیتوانند از این ویترینها بهره ببرند از این رو بهتر است از ویترینهایی استفاده کنند که طبقه دوم آنها کمی عقبتر از طبقه اول قرار دارد. چیدمان اصولی و حساب شده فروشگاه و ویترین مغازه موبایل فروشی به مشتری ها کمک می کند تا در کوتاهترین زمان و بدون کلافگی کالای مورد نظر خود را پیدا کنند. به همین دلیل باید تلاش کنید تا با طراحی جذاب و چشمگیر ویترین کالای خود را به نحو مطلوبی به نمایش بگذارید. اگر در ویترین یا فضای داخلی فروشگاه نور کافی وجود نداشته باشد طبیعتا مشتری ها نمی توانند کالای مورد نظر خود را به وضوح ببینند و این موضوع برای آن ها ناخوشایند است. البته فرایند نورپردازی باید به شکلی منطقی و حساب شده طراحی شود تا علاوه بر روشنایی کافی نور اضافی چشم را اذیت نکند. شما می توانید دسته بندی خود را بر اساس برندهای مختلف یا قیمت های متنوع آن ها انجام دهید و بهتر است گوشی های ارزان تر را در قسمت های بالاتر و در راستای دید مشتری ها قرار دهید تا آن ها را تشویق کنید به مغازه شما وارد شوند.

Leave a Comment