کسب و کارها به جهت ترقی می بایست بر روی مارک خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از راه های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب سایت و کار اینترنتی است.
برای ایجاد یک وب وب سایت عالی، کارهایی باید انجام شود. اولین کاری که بایستی در این راستا انجام بدهید همین هست که یک نام اینترنتی خوب و دیدنی انتخاب کنید. همچنین مطمئن شوید که لوگویی که تعیین می نمایید برای به دست آوردن و فعالیت شما منطقی است و می بایست املای آن درست و خوانا باشد و از لغات غریبه به کارگیری نکنید.
اکنون که دامنه خود را خریداری کرده اید، وقت آن میباشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در این مقاله 10 آیتم مضاعف دارای را لیست می کنیم. نکاتی که در صورتی که در طراحی وب تارنما خود از آنان پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وبسایت شما برای مخاطبان جالب خواهد بود و یک سری گام به موفقیت نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه روش منطقی و اساسی

البته وب وبسایت می بایست از نظر ظاهری زیبا باشد. البته مهمتر از آن، نخست بایستی طریق کار اصلی سایت خویش را بدانید. قبل از اینکه حتی بتوانید سرور خود را تعیین نمایید یا این که حتی یکی از کدهای HTML را وارد کنید، می بایست تعیین نمایید که چه طرحی برای سایت خویش در آیا حیث دارید؟ تجربه کاربری هم به جهت سایت و هم برای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو اهمیت است. چون google علاوه بر محتوا، ساختار تارنما را هم در حیث می گیرد.
به همین برهان باید از حیث بصری و بصری یک طرح مطلوب و منطقی را انتخاب کنید. به طوری که اشخاصی که از سایت شما مشاهده می نمایند بتوانند به راحتی مهم آن تعامل داشته باشند و منطق تارنما شما را درک کنند و همچنین در مرتبه بندی وب سایت گوگل قرار بگیرند.

2. اطلاعات ظریف و دارای ربط دارای تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین ناکامی مردمان تلاش به جهت ساختن وب سایتی میباشد که دوست دارند، نه لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در حیث بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت برد در کسب و کار، یک رستوران باید منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران آگاه کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، به جهت هر شرکت وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند ضروری است. همین بدان معناست که شما می بایست در جایی دیتاها کاملی در مورد کسب و کار خویش داشته باشید تا از آن به جهت اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در گزینه مدل کاری که انجام می بدهید به کارگیری کنید. به عنوان مثال، در صورتی که شغل شما فروش یک جنس است، بایستی تصاویری دارای کیفیت عالی به جهت کلیه محصولات خویش ارائه دهید. علاوه بر این، درصورتیکه در صنعتی کار می کنید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: خدمات پذیرایی عروسی، می بایست تمام امور و کارهای انجام شده را دارای جزئیات در وب وب سایت خویش قرار دهید.
به عنوان مثال صاحب و مالک یک تالار زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در تارنما قرار دهد، زیرا مخاطبان یک تالار زیبایی دوست دارا هستند داده ها به اندازه در مورد کیفیت همین سالن داشته باشند تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. در نتیجه می توانید اساسی ارسال لحاظ به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را ارتقاء دهید. وبسایت خویش را کلیدی دقت به نیازها و علایق مخاطبان خویش به شکل شخصی طراحی نمایید تا مدام مخاطبان خود را داشته باشید.
 
یک نکته اثرگذار برای وبسایت شما همین است که قبل از طراحی وب وبسایت خود، وب وب سایت رقبای خویش را بررسی کنید، به عنوان مثال چنانچه به ایجاد و فروش پوشاک سرگرم هستید، باید بهترین رقیب خویش را در زمینه کاری خود و سایت او پیدا کنید. همچنین باز‌نگری کنید و عارضه ها پیروزی او را بیابید، ببینید از چه سبک محتوایی در وبسایت خویش به کار گیری کرده هست که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی وقت ها یک یا این که دو پاراگراف می تواند مضاعف کار کشته باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و کار خود، مهم تصویب اطلاعات اهمیت در وب سایت خود، در فعالیت خویش قوی و قوی باشید.

3. داده ها تماس را ارائه دهید

ثبت دیتاها تماس در تارنما مطمئناً یک عدد از مهمترین امور است، بنابراین باید صفحه مخصوص به خویش را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک کمپانی بازدید کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه اهمیت آن شرکت چقدر طاقت فرسا است؟» او می گوید: «بنابراین می بایست یک کاغذ اطلاعات تماس در وبسایت خویش قرار دهید و تمام داده ها نظیر نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در صورت لزوم، فرم تماس و لینک و پیوند نتورک های اجتماعی را به جهت به دست آوردن و کار خویش قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به اطلاعات تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده خیس از عدم برقراری رابطه با تجارت نیست. چون هدف هر طراحی وب وبسایت کسب و عمل افزایش جذب خرید کننده است.
زمانی که می خواهید داده ها تماس و نشانی نشانی اینترنتی و کانال های اجتماعی خود را در وبسایت قرار دهید، آن را به رخ عکس در وبسایت قرار ندهید، آنان می بایست بتوانند روی آن ها کلیک کنند، به این ترتیب مهم کلیک بر روی آیکون های کانال های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد کاغذ گردید دارای ربط باشید و کارهایی را که بایستی انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه همگی گوشی های هوشمند همین امکان را دارا هستند که بر روی لینک و پیوند های تماس کلیک کرده و اهمیت کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری ساده و جذابی داشته باشید

نقشه سوای لغات اختصاری بی فایده می باشد و وبسایت بدون راهکار معلوم بی مفهوم و بی فایده است.
مطمئن گردید که از نام های صحیح و منطقی برای صفحات متعدد سایت خویش به کار گیری می کنید. به تیتر مثال: حیاتی ما تماس بگیرید یا اهمیت ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، ورقه درباره ما (اطلاعات در مورد تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام گسترش یک استراتژی استراتژیک برای وبسایت خود، بایستی راهی برای ایجاد یک فراخوان برای مبادرت در نظر بگیرید. این بدان معنا میباشد که آنچه مردمان دوست دارا‌هستند در وب سایت شما ببینند همین میباشد که می توانند به راحتی به کاغذ مورد علاقه خود در هر صفحه از وب سایت بروید، توصیه دهند و به راحتی به تیم شما لینک و پیوند دهند. بتوانید به وب سایت خود بپیوندید، به ایمیل خود دسترسی داشته باشید، خدمات خود را بازدید کنید، محصولات خویش را بازدید نمایید و …
شما می بایست هدف ها خویش را در سایت خود واضح کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. هنگامی از سایت شما مشاهده می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آن‌ها چیست؟ به هدف ها مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص وقتی که تصمیم دارید در سایت خویش فروش آنلاین داشته باشید، می بایست به رابط کاربری آن توجه بیشتری داشته باشید، زیرا سایتی که فروش آنلاین داراست می بایست به طور تام امکانات و اطلاعات حتمی را به صورت آنلاین در اختیار خریدار قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خود را انجام دهند و به سایت شما اعتماد کنند.

5. پیوند کانال های اجتماعی را در وبسایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، وب سایت گوگل پلاس، آپارات و غیره. نتورک های اجتماعی میباشند که امروزه مورد استقبال اکثر مردم قرار گرفته اند.
امروزه نتورک های اجتماعی متعددی وجود داراست که شما بایستی در آنها کاربر شوید و کسب و کار خود را در وب سایت خویش توسعه بدهید تا به دست آوردن و کار خود را بسط دهید. این نیز در سئوی شما فراوان موءثر است. عمل در کانال های اجتماعی و سناریو لینک و پیوند های آن ها در وب تارنما باعث تبلیغ برند شما می شود.