در این مقاله می خواهیم در مورد تیم تولید محتوا و تولید محتوای هدفمند بپردازیم. تولید محتوای هدفمند ان دسته از محتوا هایی را شامل می شود، که برای مخاطبان مختلف تولید نمی شود در واقع می توان به این شکل گفت محتوا هایی است که عمومیت ندارند. هر دسته از تولید محتوا مخاطب های خاص خود را دارند پس هدف ما ان است که نکاتی را در مورد تولید محتوای هدفمند در اختیار شما قرار دهیم.

. محتوای هدفمند

. کاربر هدفمند

. دلیل نیاز به تولید محتوای هدفمند

. اهمیت تولید محتوا در جذب مخاطبان

 

محتوای هدفمند

محتوای هدفمند به محتوایی می گوییم که گروه مد نظر تولید کننده محتوا را به سمت توجه نشان دادن و علاقه مند شدن به محتوای خود هدایت کند، منظور از مخاطبان هدفمند ما همان اشخاصی هستند که می توانند به مشتریان ثابت و وفادار و همیشگی برندتان تبدیل شوند این مخاطبان همیشه برند شما را انتخاب اصلی و اولیه خود می دانند، فارق از ان که محصول یا خدماتی که از جانب شما ارائه می شود چه چیزی است در هر حال این مخاطبان هدف هستند که به سمت و سوی خرید شما یا کسب خدمات شما حرکت می کنند. این مشتریان یا مخاطبان همان مشتریان و مخاطبانی هستند که برای شما ماندگار می مانند.

وقتی ما از یک محصول یا یک خدمت از جانب برند خاصی صحبت می کنیم به شکل ویژه تنها مربوط به یک شرکت تولیدی یا خدماتی نیست، حتی نوشته های یک نویسنده هم می تواند در زمره ی یک محصول قرار بگیرد پس باید به این مفاهیم و اصطلاحاتی که بیان کردیم دیدی جامع و کلان داشته باشیم.

 

 

این روزها با پیشرفت علم و دانش، دنیای محتوا هم نسبت به گذشته حرفه ای تر شده است و بازاریابان و فروشندگان محصول و یا ارائه دهندگان خدمات به دنبال آن هستند که مخاطبان خاص و هدف خود را به خوبی شناسایی کنند، حتی با اینکه این شناسایی زمان زیادی را می برد.

 

Leave a Comment