مطمئنا شما نیز مثل من در ذهنتان بارها سوال ها بالا ساخت شده است و به دنبال جواب مناسبی به جهت آن ها می گردید. رنگ قرمز: تابه اکنون از خویش پرسیده اید که چرا رنگ اکثر فست فود ها قرمز است. رنگ قرمز‌رنگ باغث فشار روی مغز می‌گردد ۵ دقیقه به یک ورقه قرمز نگاه نمایید از انجایی که فست فود جایی نمیباشد که شما بسیار در ان بمانید و وقت خود را در ان صرف کنید اصلی این فعالیت بی آلایش شما مجبور به زودتر رخنه کردن انجا میشوید. در مکان های که سخن متعددی انجام می‌شود مطلوب است. البته در او‌لین مرحله بیایید ببینیم طراحی داخلی از چه چیزهایی تشکیل شده است و چگونه می توان یک طراحی بهترین کمپانی های طراحی داخلی جهان داخلی خوب داشت؟ بخش اعظمی از طراحان دکور داخلی رشته ای مدرک دانشگاهی در زمینه های دارای ارتباط دارا هستند ولی این گواهی به جهت همین حرفه ضروری نیست. هیچگاه یک طراح دکوراسیون خانه نمی تواند کار یک طراح داخلی را انجام دهد زیرا برای انجام طراحی داخلی نیاز به سند می باشد؛ البته یک طراح داخلی در صورت برخوردار بودن از فرضی خلاق و هنرمند به راحتی می تواند یک طراح دکوراسیون خانه باشد. بیشترین چیزهایی که در طراحی دکوراسیون منزل اهل ایران کاربرد دارد، فرش و مبلمانهای سلطنتی است. به جهت رهایی از همین فضا و رسیدن به ایده آل ها بهتر می باشد خانه را نوسازی کرده و دکوراسیون داخلی را به طراح دکوراسیون داخلی کرج بسپارید. دکوراسیون مدرن به خطوط صاف و مرتب، انواع هندسی واضح، پالت رنگی معمولی و متریالی همچون استیل، چوب و شیشه طراحی شده میباشد اطلاق می شود. یک دکوراسیون داخلی مدرن حساس در نظر گرفتن فضا، هر چیزی را سر جای خویش قرار می دهد. پرسش های خود در خصوص حرفه ، بازار فعالیت و دکوراسیون داخلی مدرن و کلاسیک را می توانید در دیدگاه های این مطلب مهم ما در دربین بگذارید. رنگ مبلمان، ۳۰ % از فضای داخلی را تشکیل میدهد که باید همخوانی آن اهمیت رنگ دیوارها و اکسسوریها رعایت شود. فضا، خط، شکل، نور، رنگ، بافت و الگو، موادتشکیل دهنده اهمیت تشکیل دهنده طراحی داخلی هستند که هر کدام از آن ها بر جلوه بخشی که قصد دکوراسیون آن را دارید، اثر گذاری به سزایی می گذارند. 1. قبل از فهمیدن هر نکته ای، اصلی عنصرها حساس دکوارسیون داخلی آشنا شوید! اکثر زمان ها طراحان داخلی در همگی تخصص ها مشغول به عمل هستند و راستا کاری خود را محدود نکرده اند. شناخت حیاتی روحیات مشتریان و ارتقاء اعتنا کار، طراحی مطابق با حیث مخاطب (مشتری) که شامل زمان، هزینه، طرز اجرا و همینطور مشاوره در کلیه مناطق میشود.