بهینه سازی سایت

متخصص سئوی سایت کسی است که به شما یاری می نماید تا جايگاه سایتتان در گوگل ارتقاء پیدا نماید , در واقع به وی مشورت کردن سئو وب سایت میگویند . فرقی نمیکند که شما جدیدا مبادرت به فعال‌سازی یک وبسایت نو کرده باشید یا این که برای محتوا و عمل در شبکه‌های‌عمومی نیاز به راهکار دارید , در هر کلیه شرایط ها , این کارشناس سئوی وب سایت است که به شما میتواند به شایسته ترین صورت ممکن و براساس نیاز و درجه فعلی وب سایت شما , مشورت کردن بدهد .

 

کارشناس سئوی سایت صرفا وظیفه اش مشورت دادن نیست , بلکه بایستی از تکنیک های به کارگیری نماید که به ارتقاء سکو تارنما شما یاری دهد . مهم ترین نکته برای یک کارشناس سئو وب سایت این است که مدام به آخری تغییرات الگوریتم های گوگل آشنا باشد . درین مقاله قصد نداریم تا وظیفه‌های یک کارشناس سئوی سایت را ابلاغ کنیم , بلکه میخواهیم بگوییم که شما چرا بایستی چنین متخصصی را در کنار وب سایت خویش داشته باشید تا درجه آن را در گوگل ارتقاء دهید .

 

عوارض استخدام کارشناس سئو سایت

1 . مطمئن شدن از این که وب سایت شما براساس ساختارهای مطابقت و همخوانی بر موتورهای کاوش پباده سازی شده‌است

وقتی که یک طراح , طرح وبسایت شما‌را ساخت می نماید عمل آن تمام نشده است . بلکه وی بایستی حوصله نماید تا کارشناس بهینه سازی وب سایت , خطاها سئو وب سایت آن را معین نماید و به طراح بگوید که برطرف کند . در واقع , مدام رابطه تنگانگی فی مابین طراح و سئوکار موجود است .

 

او‌لین فعالیت کارشناس سئوی سایت در تحویل پروژه این است که ساختار تارنما شما ار از حیث پباده سازی و جور قرار به چنگ آوردن المان ها بررسی کند . هر ایرادی که کارشناس سئوی وب سایت در پباده سازی از نگرش با صرفه سازی در وبسایت پیدا می نماید را به طراح اعلام میکند تا وی بتواند آن‌ها به نحوی که به ساختار و طرح کلی آسیبی وارد نشود , تغییر‌و تحول دهد .

 

2 . درخصوص محتویات سئو سایت و دسته نوشتن آنان مشورت کردن می‌دهد

نوشتن محتوا برای بخشها و مقاله ها وب سایت وظیفه کارشناس بهینه سازی وب سایت نیست بلکه تنها وی قادر است به شما مشورت کردن بدهد و در‌حالتی که که رغبت داشتید وی به شما مترجمانی که به نوشتن مطالب براساس بهینه سازی سایت داده ها دارا هستند را معرفی می نماید . همینطور وی قادر است محتویات تارنما و مطالب شما‌را تحقیق کند تا مطمئن شود که کلیه محتواها مربوط به انگیزه وب سایت و آن ورقه هستند و همگی اصول سئو سایت برای نوشتن آنان به عمل رفته است .

 

3 . بررسی تکنیک های داخلی سئو

تکنیک های داخلی بهینه سازی وب سایت مثل متاتگ ها , معرفی به گوگل و به طور کلی سئو آن پیج , از جمله وظیفه های کارشناس بهینه سازی وب سایت است . وی همگی متاتگ ها , گوگل وبمسترها , محل ورود ها و غیره را بررسی می نماید و در صورتی ایرادی هم در آنان روءیت کرد , سریعا برطرف کرده و به شما در امر نوشتن بعضا از متاها که یوزرها دسترسی به عوض کردن آنان دارا‌هستند , مشورت کردن میدهد . در واقع مهم‌ترین کار یک کارشناس بهینه سازی سایت , بررسی و باصرفه سازی onpage seo تارنما است .

 

4 . مشورت در زمینه‌ی بک پیوند ها و سئوی خارجی

سئوی خارجی و بک پیوند ها از جمله مواقعی می‌باشند که وظیفه با اهمیت کارشناس بهینه سازی وب سایت نمی‌باشد اما در اصل آنها در قرارداد خویش قرار می دهند . offpage seo دربرگیرنده بک پیوند , محتوا , تبلیغات و غیره است که وی در این باره به صاحب و مالک تارنما براساس نیاز و انگیزه وب سایت شایسته ترین مشورت را همت می نماید بدهد . آنها دراین مورد براساس نیاز و انگیزه تارنما و این‌که صاحب وبسایت برای این مسائل دارایی کنار گذارده شده‌است , یک راهکار کوتاه زمان می نویسند و سپس براساس بازخوردهایی که از آن میگیرند , تغییراتی را در آن نظر می نمایند . همان گونه که می‌دانید , راهکار های طرح ریزی بهینه سازی وب سایت نباید بلند زمان باشد چون الگوریتم های گوگل مدام در درحال حاضر تغییر تحول است .

 

5 . فراگیری به پرسنل و اپراتور تارنما

یک کارشناس باصرفه سازی بایستی اصول اول را به اپراتور تارنما فراگیری دهد تا وی بتواند در ورود داده ها کمترین مشکلات را داشته باشد . ولی متاسفانه این مسائل بارها در شرکت ها متفاوت تماشا شده‌است و کارشناس بهینه سازی وب سایت می بایست در کنار ارتقا مرتبه وبسایت هم به اپراتوری که مسئول نهادن محتوا یا این که تغییرات در وب سایت می‌باشد , مدام یادگرفتن های لازمه را بدهد . ولی اساسا متخصصین سئو وب سایت عملکرد می نمایند که‌این

Leave a Comment