[ad_1]

ریشه & Context

هنر نو نام گرفت پس از یک فروشگاه پاریس (Maison de l’art نو) که باز در سال 1895 با این حال سبک تعریف شده در کتاب های تاریخ صورت گرفت بین 1900 تا 1914.

زندگی که در آن زمان فقط قبل از جنگ بزرگ ساده بود; یک اسب کالسکه کشیده شد و هنوز هم حالت اصلی حمل و نقل و دوچرخه سواری آخرین شوق; بسیاری از زنان کار نمی کند اگر همه خانواده ها تا به حال داخلی کمک کند; برق و تلفن در دسترس بود اما رادیو و تلویزیون نمی شد – گرامافون ارائه شده در-خانه رسانه ها سرگرمی. و برای کسانی که استطاعت آن خانه تزئین شده بود در آخرین سبک هنر نو.

دو سبک در یک

کار هنر نو دوره – هرتا را Paris Metro نشانه تولوز لوترک & Klimt هنر, فرانک لوید رایت ساختمان گائودی را موزاییک – انشعابات به وضوح به دو سبک. اما با وجود به دنبال دنیاهای از هم جدا ذات خود آمد و از همان محل – یعنی آن آلی بود.

خمیده

در فرانسه, بلژیک, ایتالیا و اسپانیا, سبک هنر نو بود خمیده – همه چیز نگاه به عنوان اگر آن را از خواب بیدار و رشد به عنوان به زودی به عنوان شما سمت چپ اتاق.

هرتا مترو ثبت نام در پاریس به زیبایی نشان دهنده خمیده سبک هنر نو – آلی آن چرخش در حروف به تصویر می کشد طبیعت و رشد. این ایده در حال رشد از دانه های بنیادی به گیاه می توان در خطوط جریان از بسیاری از قطعات مبلمان و اقلام تزئینی این دوره است. مبلمان نگاه مانند آن را در حال رشد به طور طبیعی – دستگیره های ساخته شده برای شبیه پیچک; گوشه و جبهه کابینه تزئین شده در شاخ و برگ و نرده های پیچ خورده و تبدیل به تصویر کشیدن انگور.

طبیعت

شیشه الات نیز به زیبایی نشان داده شده طبیعی اشکال از سبک و امیل صفرا و تیفانی تولید برخی برازنده و زینتی قطعات – لامپ کاسه گلدان و همچنین قطعات شیشه طراحی شده برای مبلمان. مبلمان و لوازم جانبی به طور یکسان نمایاندن با نمادهایی از طبیعت و پروانه ها و علف پرندگان و گل.

هنر و جواهرات

در دنیای هنر آثار Mucha, Cheret تولوز-لوترک و گوستاو کلیمت تحت سلطه این دوره است. جریان طولانی موهای در هم پیچیده دوستداران بوسیدن و زیبا بودند افراد خود را. در جواهرات و اشیای قیمتی, همان اشکال آلی می تواند دیده می شود; گردنبند گل مسیرهای; بروچس به تصویر می کشد sirens – وجود دارد یک حس شعر و رمانتیسیسم در هر قطعه.

سیر کننده درخط مستقیم

در آلمان و اتریش و انگلیس این سبک هنر نو بود و مجزا سیر کننده درخط مستقیم – با خوبی تعریف شده خطوط اطراف حتی ظریف ترین دکوراسیون.

چارلز رنی مکینتاش

کار چارلز رنی مکینتاش – یاد گل رز, قاب, قوی بین خطوط سیاه و سفید بالا حمایت صندلی و صنعتی windows بودند علامت تجاری قطعات و تپه خانه در هلنسبورق فقط در خارج گلاسکو تجسم خود را از مسکونی به سبک داخلی.

نصب مبلمان

مبلمان به طور خاص طراحی شده را به تناسب داخلی (چیزی بی سابقه تا آن زمان) که شامل ساخته شده است در پنجره صندلی کابینت حل و فصل و کتابخانه ساخته شده از جنگل مانند گیلاس و گردو و چوب ماهون satinwood و نور بلوط است.

رنگ

رنگ از این دوره بود و طاووس آبی و فیروزه و زمرد سبز و یاس بنفش رنگ پریده, بزرگ سیاه و نقره ای و سفید و صورتی. آنها با هم استفاده می شود به شکل اثیری نگاه به دیوار و کاملا اثرات روانگردان در شیشه الات.

تحقیقات

سبک هنر نو است که هنوز هم بسیار در شواهد به خصوص در بارسلونا در Gaudi کار در Casa Batllo و کاسا میلا به عنوان به خوبی به عنوان خود را ناتمام کلیسای جامع. در بروکسل سبک دیده می شود در هتل Solvay در پاریس و در ماکسیم و Vagenode رستوران. گلاسکو بازدید و لذت بردن از شیک فنجان چای در معروف بید huw sayer-writer طراحی شده توسط Mackintosh و همسرش مارگارت مک دونالد Mackintosh.

[ad_2]

Leave a Comment